6 z 10 mužů chce v posteli ženu bez parfému

21 Březen 2017

Nový průzkum odhalil, že ačkoli parfém hraje roli ve vzájemné přitažlivosti milenců, když dojde na nejintimnější chvíle, většina záletných mužů dává přednost přirozené vůni milenčina těla, zatímco u žen je to půl napůl - stejné množství má raději parfém i přirozenost. Vypadá to, že tak můžete snadněji odhalit, zda vám váš partner zahýbá s nějakou jinou.

Průzkumu, který provedla VictoriaMilan - internetová seznamka pro zadané, vdané a ženaté, co si chtějí začít aférku - se zúčastnilo 5807 záletných mužů a žen z deseti různých zemí. Cílem bylo zjistit jejich preference ohledně vůně partnerova/čina těla.

Jak muži, tak ženy mají vlastní názory na to, jaký parfém by jejich protějšek měl používat - dokonce znají i přesnou značku a typ vůně - nicméně když dojde na nejintimnější chvilky v peřinách, 62,1% mužů 53,2% žen touží po přirozené vůni těla.

Muži i ženy z Dánska hlasovali pro přirozenou vůni těla při sexu velmi silně - 64,3% žen a 58,6% dotázaných mužů říká, že pro parfém není v ložnici místo.

Švédky oproti tomu nemají jasné preference, protože muži, kteří se před sexem navoní parfémem, získali jen o 1% více hlasů, než ti, kteří vsázejí na přírodu (51%). Norské ženy jsou podobně rozpolcené, 51,9% z nich souhlasí se Švédkami v tom, že muž, vonící parfémem, je v posteli přitažlivější.

Španělky dávají spíše přednost sexy parfémům, pro hlasovalo 56% z nich. Výjimkou, potvrzující pravidlo, jsou ženy z Francie, Švédska, Belgie, Španělska, Norska, Polska a Holandska - tamní ženy mají raději, když ve žhavých chvílích muž voní sexy parfémem.

Když přijde na konkrétní výběr parfému, většina mužů (34,2%) je ráda, když partnerka používá květinovou vůni, zatímco většině žen se na mužích líbí parfém ve sportovním stylu (42,4%). 24,7% žen si přeje, aby partner používal kořeněný parfém a 22,9% vzrušuje ovocná vůně. Nejméně populární pánský parfém je s květinovou vůní - pouze 10% účastnic ankety ji pokládá za sexy. U ženských parfémů je naopak květinová vůně nejoblíbenější. Za ní následuje ovocná (32,3%) a sportovní (22%), která získala téměř pětinu hlasů. Kořeněná vůně přitahuje 15,5% pánů.

Zatímco většina národů se shodne, že ženám sluší květinová vůně, a sportovní parfémy jsou jasnou volbou pro pány, zdá se, že Finové mají jiné chutě. Většina Finů totiž dává přednost partnerkám, které voní po ovoci (42,3%).

Průzkum mezi záletnými dospělými ze všech koutů světa se soustředil také na 25 nejprodávanějších parfémů známých značek, aby zjistil, co lidi nejvíce přitahuje.

mužů chce v posteli ženu bez parfému

Značka, která to mezi sexy parfémy jednoznačně vyhrává, a dokáže zasadit první semínko přitažlivosti, je Abercrombie and Fitch - pětina mužů přiznala, že žena, která tento parfém nosí, je zkrátka neodolatelná, a 20,8% žen se podlamují kolena z mužů, kteří nosí parfém Hugo Boss.

Nejspíš nepřekvapí, že Francouzi a Francouzky milují parfémy od Diora - 57,1% žen a 27,3% mužů ze země galského kohouta tvrdí, že parfémy od Diora jsou nejvíc sexy.

Podobně pak Američany vzrušují americké značky vůní - 30% žen a mužů z této země hlasovalo pro Abercrombie and Fitch, jako pro nejvíce sexy parfém na trhu.

Velmi překvapivé je, že muži a ženy z Belgie také zvolili jako nejvíc sexy parfém značku Abercrombie and Fitch, a to dokonce velmi silně, se 62,5% žen a 26,9% mužů, kteří tyto vůně milují.

Třetina žen z Polska s nimi souhlasí a říká, že nejvíc sexy pánská vůně je Abercrombie and Fitch, nicméně Poláci mají na ženách nejraději vůně od Lacoste (23,5%).

Holanďané (15,4%) se opět přiklonili k popularitě Abercrombie and Fitch, ale Holanďankám na mužích nejlépe voní Bvlgari, který pokládají za nejpřitažlivější.

Ředitel a zakladatel Victoria Milan, Sigurd Vedal, říká, že parfém je často jakýmsi rozšířením naší osobnosti - a lidé často nosí svou “osobní vůni” mnoho let.

“Není pochyb o tom, že parfém k sobě milence velmi přitahuje, a teď jsme navíc dostali možnost zjistit, že v peřinách dávají lidé přednost přirozenosti - jednoduše nic neskrývají. Nechceme přijít o žádná svá tajemství, ale pokud váš manžel nebo manželka buď přestane nosit parfém, nebo svou charakteristickou vůni změní, je docela dobře možné, že jim někdo jiný řekl, že voní lépe bez parfému - a nejspíš se to stalo během divokého, vášnivého setkání v posteli,” myslí si Vedal.

Studie Victoria Milan sbírala data od svých aktivních uživatelů, kteří mají pestrý život s nemanželskými aférkami, z následujících zemí: Španělsko, Belgie, Francie, USA, Polsko, Holandsko, Švédsko, Dánsko, Finsko a Norsko.

Počet uživatelek, které v posteli chtějí muže s parfémem

Belgie 77.3%
Francie 57.1%
Španělsko 56.0%
Polsko 52.4%
Norsko 51.9%
Švédsko 51.0%
Holandsko 50.0%
Finsko 41.3%
Dánsko 35.7%
Spojené státy 24.1%

Počet uživatlů, kteří v posteli chtějí ženu s parfémem

Spojené státy 70.8%
Norsko 66.5%
Finsko 63.7%
Švédsko 64.7%
Holandsko 60.2%
Belgie 59.0%
Dánsko 58.6%
Španělsko 55.7%
Polsko 48.4%
Francie 30.0%

Pro podrobnější informace prosím kontaktujte press@victoriamilan.com

Victoria Milan je světovou jedničkou mezi diskrétními sociálními sítěmi pro muže a ženy, kteří si chtějí začít tajnou aférku. Službu spustil v roce 2010 šťastně ženatý, výkonný ředitel Sigurd Vedal, a dnes patří k nejrychleji rostoucím sociálním sítím svého druhu vůbec. Působí ve více než 33 zemích světa a sdružuje přes 5 milionů uživatelů.