Pokud se setkáte s technickými prbblémy, doporučujeme vám nejprve vymazat soubory cache/cookies nebo vyzkoušet jiný prohlížeč, protože to může pomoci problém vyřešit.

Jestliže potíže nezmizí, náš přátelský tým zákaznické podpory vám rád pomůže záležitost vyřešit! Poskytněte jim prosím informace, uvedené níže, aby měli všechno potřebné a mohli vám co nejdříve pomoci:

  1. Vaše uživatelské jméno
  2. Zařízení, které používáte (PC, notebook, tablet, smartphone) (Pokud používáte tablet nebo chytrý telefon, uve´dte prosím výrobce a model)
  3. Operační systém, který používáte
  4. Používaný prohlížeč
  5. Přesný popis problému, se kterým jste se setkali
  6. Screenshot případného chybového hlášení, které se mohlo objevit

Náš tým zákaznické podpory můžete snadno kontaktovat kliknutím na „Odeslat žádost“ a volbou možnosti „Technické potíže“.

Náš tým zákaznické podpory je k dispozici 7 dní v týdnu a je připraven zodpovědět vaše otázky. Doba pomoci ovšem záleží na množství zákazníků, které obsluhují. Čím více informací jim poskytenete, tím lépe!